مرجع دانلود موزیک های قدیمی ایران

مرجع دانلود موزیک های قدیمی ایران

مرجع اختصاصی دانلود موسیقی های خاطره انگیز ایرانی
مرجع دانلود موزیک های قدیمی ایران

مرجع دانلود موزیک های قدیمی ایران

مرجع اختصاصی دانلود موسیقی های خاطره انگیز ایرانی

پخش هماهنگ آثار موسیقی شما در سایتهای معتبر موزیک

از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهیم ماند


برای تولید ترانه ها و آهنگها و آلبوم موسیقی خود با ما در ارتباط باشید . 

افراموزیک


پخش  و معرفی آثار شما در معتبرترین سایتها و کانالهای موسیقی و رسانه های گوناگون اجتماعی همچون : 

فیسبوک

توئیتر

تلگرام

گوگل پلاس 

و

سایتهای محبوب و معتبر موسیقی ایرانی


مدیریت افراموزیک :

مهدی پایا

موبایل

09353294428


دانلود ترانه بندری بسیار زیبا و بی نظیر


دانلود ترانه بندری کمیاب و بسیار زیبا با نام :

" دستم به دامنت "  از خواننده گمنام


ترانه بندری فوق العاده زیبایی که متاسفانه نام خواننده و آهنگساز آن تا به امروز برای من نامعلوم مانده است . اگر کسی اطلاعی از خواننده و نام ایشان و آلبوم این خواننده دارد لطفا با من هم درمیان بگذارید تا بتوانیم این هنرمند عزیز را بیشتر بشناسیم و بهتر و بیشتر در معرفی آثارش بکوشیم


دانلود ترانه بندری بسیار زیبای دستم به دامنت ، روی اسم ترانه در پایین کلیک کنید


            دانلود


                        دستم به دامنت


تکست و متن ترانه بندری : دستم به دامنت


دلم از زندگیم سرده نرو


دل زارم به تو خو کرده نرو  (2)

نمیدونی که غم نبودنت

چه به روزگارم آورده نرو  (2)


دستم به دامنت ، ما رو تنها نذار

حرفی از دوری نزن ، اشکمو در نیار  (2 )


حرف هر کسی رو باور میکنی

گل خوشبختی مو  پرپر میکنی  (2)

وقتی من بهت میگم دوستت دارم

ناز و غمزه هاتو بیشتر میکنی  (2)


دستم به دامنت ، ما رو تنها نذار

حرفی از دوری نزن ، اشکمو در نیار  (2)


زندگیم فدای تو ، جون من فدای تو  (2)

سالها منتظرم ، منتظر وفای تو


اگه مهمونم بشی ، عزیز جونم بشی

وای اگه مهمونم بشی ، عزیز جونم بشی

می پیچه تو کلبه ام طنین خنده های تو  (2)


دستم به دامنت ، مارو تنها نذار

حرفی از دوری نزن ، اشکمو در نیار


دستم بدامنت ، ما رو تنها نزار

حرفی از دوری نزن اشکمو در نیار